Op een gegeven moment gaat de weg omhoog, behoorlijk steil. Daar is de weg voorzien van ruw asfalt. Dat is wel nodig ook, want je moet
met je auto in de eerste versnelling omhoog, anders trekt hij het niet. Over de heuvel heen gaat de onverharde weg verder. Je rijdt deze uit
tot aan het einde. Daar stopt de weg en daar stopt ook het strand, bij een grote massieve rots. Daar moet je het strand opgaan. Het is er
nooit druk want niemand wil zo ver rijden. Wanneer je in het voorjaar komt ben je waarschijnlijk de enige.
Het grootste deel van het
strand is zand, maar aan het einde bij de rots zijn er ook veel kiezels. Het strand is niet geschikt voor gezinnen met kleine kinderen, want
de zeebodem loopt erg snel af. Een groot voordeel is, dat de rots luwte biedt wanneer er een flinke wind staat en ook schaduw.
|